Toiminnan tukeminen ja jäsenedut

HALUATKO TUKEA TOIMINTAAMME kannatusjäsenenä tai tekemällä yhdistyksen tilille lahjoituksen?

JÄSENMAKSUT

• Jäsenmaksu 17 €/vuosi
  • Ainaisjäsen 170 €
  • Kannatusjäsen 17 €/vuosi
  • Yhteisöjäsen 300 €/vuosi

JÄSENEDUT

Verson jäsenyys oikeuttaa osallistumaan Versotalon ryhmiin ja muuhun toimintaan. Verson jäsenenä sinulla on äänioikeus hallituksen valintaa tehtäessä syyskokouksessa.

Liittyessäsi Verson jäseneksi kuulut automaattisesti myös Mielenterveyden keskusliittoon (MTKL). Verson jäsenenä sinulla on useita jäsenetuja myös Mielenterveyden keskusliiton puolelta.

Pääset lukemaan jäsenlehti Revanssia osoitteesta: https://www.mtkl.fi/mielenterveysyhdistykset/revanssi/  ja saat kaksi kertaa vuodessa henkilökohtaisen kirjeen Mielenterveyden keskusliitolta. Voit hakea liiton koulutuksiin ym.  Tunne & Mieli -lehden voit tilata alennettuun jäsenhintaan.

Näistä saat alennusta:

• Oletko varaamassa hotellihuonetta, menossa kylpylään tai vuokraamassa loma-asuntoa? Saat 15% jäsenalennuksen Holiday Club – kohteista sekä Vierumäen hotelleista: Fennada ja Country Club.
  • Saat tilata Tunne & Mieli – aikakausilehden alennettuun jäsenhintaan

VIP – Vain jäsenille

Muutamat kurssimme ja tapahtumamme ovat jäsentemme etuoikeus, esimerkiksi erilaiset kulttuurikurssit. Jäsenenä voit hakea mukaan myös valtakunnallisille Kulttuuri- ja yleisurheilupäiville tai perehtyä yhdistystoimintaan koulutuksissamme. Meillä on lisäksi urheilu- ja kulttuurikilpailuita, joihin pääset osallistumaan jäsenenä.

Voit hakea taloudellista tukea lomailuun

Vaikka taloustilanteesi olisi tiukka, sinulla voi silti olla mahdollisuus lomaan. Mielenterveyden keskusliitto ja Maaseudun terveys- ja lomahuolto tarjoavat mahdollisuuden taloudellisesti tuettuun lomaan mielenterveysongelmia kokeville ja heidän perheilleen. Lomatukea myönnetään taloudellisin, terveydellisin ja sosiaalisin perustein.

Lisätiedot

Tietopalvelu@mtkl.fi tai 0203 919 20 ja tapahtumakalenterissamme ”Irtiotto arjesta”.

Kun kuulut jäsenyhdistykseen

Vaikutamme yhdessä mielenterveysongelmia kokevien ja heidän läheistensä oikeuksiin ja olemme mukana asiantuntijoina ja kokemusasiantuntijoina, kun puhutaan mielenterveysasioista ja kehitetään palveluita. Mielenterveyden keskusliitto tarjoaa myös neuvontaa ja koulutuksia, jotta jokainen saisi toipumiseen tarvitsemansa tuen ja avun. Kun olet mukana, autat meitä toimimaan ja jätät oman sormenjälkesi yhteiskuntaan!

VERSO on Keski-Uudenmaan Yhdistysverkoston sekä Hyvinkään Yhdistykset ry:n jäsen. (Entinen VAJE ry, Hyvinkään Vammaisjärjestöjen Yhteistyöelin). Verson jäsenet voivat osallistua molempien järjestämiin retkiin, tapahtumiin, koulutuksiin ym.